20101108

Natie in Wonderland


asi se ptáte, co zrovna NATIE přinutilo napsat asi po miliardě let článek, tak já vám to teda řeknu.
všude na blozích(a když říkám všude tak všude, lidi já vám to fakt záviděla ale už je to otravný..) se momentálně prezentuje Lanvin + H&M. nebudu lhát že i já jsem z ní byla naprosto odvařená, ale to už mě opravdu přešlo. plno bloggerek bylo pozváno do šourůmu na prezentaci kolekce a mě fakt (ne)udivuje že všude byla psána samá chvála. já jsem vám opravdu záviděla. pak jsem ovšem narazila na článek salátové blondýny a jejích růžových Lanvin šatů. první co mi asi proběhlo hlavou bylo " co to sakra je? " ať mi někdo říká že šiju jako prase, začistit dolní okraj ale umím! a prosímvás ušetřete mě těch komentářů, že to je schválně že to je nějaký "raw cut" děkuju.
jestli kolekce Lanvin for H&M je luxusní dostupná móda a ještě k tomu z kvalitního materiálu tak já jsem Britney Spears a šaty za 3500 káčé si klidně strčte vy-víte-kam.


... ale je mi jasný že bez toho abyste háemku lezly do zadku by jste se nikdy do šourůmu nedostali.

btw: jo je mi jasný že mě většina z vás teď nebude mít ráda:D

mějte se hezky, Natie

30 comments:

  1. Na túto tému bolo už viac článkov, ale nesúhlasím s tebou v tom, že všade bola chvála. Veď len ja čo si pamätám Le Plee a Beccu tak oni na 100% písali o nekvalitnom materiáli a tomto "ukončení, neukončení" šiat

    ReplyDelete
  2. Když jsem tyhle šaty viděla v tom oficiálním videu, tak jsem byla nadšená a strašně je chtěla. Pak jsem viděla u Ciary fotky a chuť mě přešla. Šaty za takový prachy by fakt měly být z kvalitního materiálu a ne aby z nich lezly nitě. To si fakt neumím představit, že bych si vzala na sebe...

    ReplyDelete
  3. To že je to na každom blogu a už je toho moc, suhlasím aj ja. Ale Úprimne, kebyže sa dostaneš do Showroomu, tak tiež o tom napíšeš nie?
    Ale v podstate si vystihla všetko :D!
    Je toho všade a moc, za každu cenu.

    ReplyDelete
  4. Ty šaty jsou pěkný, až na ten spodek, ale ty peníze bych za ně nedala.

    ReplyDelete
  5. Z oficiálního videa jsem byla nadšená, ale po té spoustě reálných fotek z blogů moje nadšení přechází v obrovské zklamání :( čekala jsem že kolekce bude špičková, ale má své mouchy.

    ReplyDelete
  6. :) najlepsi prispevok o hm a lanvin :)

    Na jednej strane suhlasim s celym clankom..ale na druhej strane som taka blbka, ze si do toho hmka aj tak po nejaky kusok skocim.. :)

    ale opakujem,,, fajn clanok ! :)

    ReplyDelete
  7. presne tak. tie saty sa mi pacia ale ten nezasity spodok fakt nechapem a nepochopim!
    takto by som za tie saty dala tak 400, nie 4000 korun!

    ReplyDelete
  8. Inak ak Vas tak irituje , ze za takto nekvalitne a "nedorobene " saty pytaju tak vela a, ze je to od znaemho navrhara a je to tak nekvalitne ....
    tak si pozrite toto : :) http://diamondsfashionkatka.blogspot.com/2010/07/rip-by-balmain.html

    ReplyDelete
  9. Ále, Balmain, Prada, kdo ví, kdo ještě použil "orvaný okraj". Estetické to moc není. Navíc cena šatů v ČR je od 4500, dražší za 5999. Šaty jsou to hezké, o tom žádná, ale cena je, řekněme, nevyvážená....

    Já H&M nic neberu - stejně bude mít ty šaty polovina bloggerů. Ale raději si šaty nechám ušít - na míru, z mnou vybraného materiálu, který mi bude příjemný a za lepší peníze:)

    Jinak mi HM nevadí, mívají dobré kousky. U nás je to v tomhle ohledu docela bída, takže řetězce jako HM, Zara, Reserved, Mango...to zachraňují.

    Měj se. B

    ReplyDelete
  10. Souhlasím s odkazem na Balmain :-)
    A jak už jsem psala, materiál je tak kvalitní, že vydrží 5x více než obvyklé materiály v obchodech...což znamená že šaty můžete vyprat 20 x místo obvyklých 4x ;-)
    jestli chceš šaty z kvalitního materiálu, zajdi si do Par Excellent nebo do látek na Karolíny Světlé...

    ReplyDelete
  11. Belle: což o to, já v HM kolikrát také nakupuji, ale že by to byla kvalita sama jak se HM prezentuje to rozhodně ne-e;) a za tu cenu? ne děkuju:)
    ale abych nekřivdila jen háemku, to je ve více obchodech..

    Durduin: popravdě, ty by sis koupila šaty za 6000 které by jsi (například) 20krát vyprala a pak se ti rozpadly v ruce? já tedy ne. nevím. moc mi tohle nesedí..
    a až tak kvalitní ta látka určitě není;)

    ReplyDelete
  12. Nie nie..ja som to nepísala v zlom, len som ťa poopravila:)

    ReplyDelete
  13. kdyby te tam pozvali, tak skaces radostim bez sebe a hubu si taky neotviras, tak se uklidni:)

    ReplyDelete
  14. ...pro anonym: nevidim nic špatnýho na tom říct svůj názor, samozřejmě koho by příležitost dostat se do showroomu nepotěšila, ale určitě to nebrání tomu říct osobní názor na kolekci

    ReplyDelete
  15. Anonymní: no to se dalo čekat že anonymní komentáře budou zase nejlepší:D

    ReplyDelete
  16. Souhlasím, také už mě točí že na 20 blogů najdu to samé, ale samozřejmě chápu jejich radost..

    ReplyDelete
  17. Anonymní: souhlas.

    A co ti pořád vadí na tom, že píšeme jako anonymové? Tak holt nemáme fashion blogísky no .Tak zakaž anonymní komentáře.

    ReplyDelete
  18. nevadí mi anonymní komentáře. vadí mi to, že se ani nedokážete podepsat. a profil blogspotovej můžete mít aniž by jste měli fashion blogísky;)

    ReplyDelete
  19. natie: já se nedivím, že tě to rozčiluje:D mě totiž taky, nevidím nic těžkýho napsat za příspěvkem svoje jméno, je to tak víc osobnější ten komentář;)

    ReplyDelete
  20. já doteď měla za to, že ty nezačištěné okraje tak mejí být.. :)

    ReplyDelete
  21. máš naprostou pravdu, souhlas :) ale když už, píše se abyste, byste atd. promiň, musela jsem si rejpnout, tohle zase dokáže vytočit mě :))
    Majka

    ReplyDelete
  22. ja som HM nikdy moc nemusela a konkretne tato Lanvin kolekcia mi nehovori nic :) ved nemusime mat vsetci rovnaky nazor :)

    ReplyDelete
  23. Klobouk dolů Nat!Lépe bych to nevyjádřila :))

    ReplyDelete
  24. jsem ráda, že jsi se ozvala :-)
    chiara je kočka :D v čemkoli :D

    Jinak skromnost nade vše :D

    ReplyDelete
  25. Nat, ty jsi můj bůh! Mám přesně tenhle názor, jenom se mi nechtělo napsat článek!xD :P
    Pozvání do showroomu jsem vždycky považovala za poctu, která čeká pouze blogery na vysoké úrovni. Nechci tím nikoho shazovat, nebo tak, jen to momentálně nedokážu vyjádřit lépe. Ale teď tam byli všichni, oprava - všichni až na nás ;D, a moje představa utrpěla. Celou kolekci to dělá takovou moc dostupnou. A to mě na ní odrazuje. Navíc ty nezapravené švy mi taky rvou oči...

    ReplyDelete
  26. Taky jsem z toho už taknějak ahm, říkala jsem si jak strašně musím mít jedny botičky, ale pak jsem nabývala pocit že je to jen pocit pozlátka z ničeho extra...

    ReplyDelete
  27. bezva šaty :) jen tak dál :) pěkné stránky :)

    ReplyDelete
  28. nádherné šaty...a tiež perfektné fotky

    ReplyDelete