20100930

Natie..

.. potřebuje blogovou pauzu. menší, větší, to nikdo neví. ani já sama ne. jediné co vím je to, že mám všeho nad hlavu. jak školy a snad miliardu povinností ohledně školy, tak plno jiných věcí. a když mám čas(o víkendu) tak ho chci trávit se svým přítelem a né přilepená k počítači, to jistě chápete. ale abych to všechno nesváděla jen na školu. popravdě mám poslední dobou přímo nechuť k vytváření článků. když už sedím u počítače, tak buď projíždím fashion blogy a nebo sleduju seriály(Gossip Girl, The Secret Life of the American Teenager atd..) ...
Jen si potřebuju trochu odpočinout, trochu to urovnat ve škole a pak se vám opět ozvu:)) s menší/větší změnou... to se uvidí.


Natie

16 comments:

  1. hello sweety! love your sense of fashion! can you check out on mine? you will definetly love it! follow if you like it! i`ll return the favor! xoxo

    ReplyDelete
  2. oddychni si a rychlo sa vrat ! :)

    ReplyDelete
  3. Jasně, dej pauzu a vrátíš se lepší než předtím! ;) (Tak nějak se to říká, ne?)

    ReplyDelete
  4. To už je vážně trapný, jak si furt dáváš blogový pauzy a pak se s "velkou slávou" vrátíš a naslibuješ, jak máš spoustu nápadů na články a bla bla a pak je to vyfocená Elle a MUST HAVE list. OMG.

    ReplyDelete
  5. Anonymní: když jsi tak chytrá tak kde máš svůj veleslavnej blog s úžasnýma článkama?
    chodím na uměleckou školu, což opravdu není brnkačka, mám hodně hodin, domů jezdím večer a musím kreslit, nevíš kde mám asi tak brát čas na to abych vytvářela články na blog???!
    fakt nechápu proč to tady píšu nějakýmu ubohýmu Anonymovi. když máš nějakej problém, tak sem nelez!!!

    ReplyDelete
  6. ajéé zase ta ohraná pohádka. si anonym, tak zmlkni.

    to že je někdo anonym, neznamená, že na jeho slovech nemůže být trochu pravdy. znamená to pouze to, že buď nemá účet a nechce se mu zakládat a nebo je to srab (mimochodem divila by ses kolik blogerek píše anonymy)a za svůj názor se nepodepíše.

    ReplyDelete
  7. ohraná ač pravdivá pohádka.

    jenže je to nefér vůči autorovi blogu! ať na těch slovech trochu pravdy je a nebo není! kritizovat umí každý, ale málokdo se pod to umí podepsat! jak s někým mám jednat když nevím kdo to je?
    a pokud se bloggerky podepisují jako Anonym je to o to horší.
    pro mě názor někoho, kdo se pod to neumí podepsat nemá cenu.

    ReplyDelete
  8. dobře, ale když si založím účet na googlu a dám si třeba přezdívku Natie, tak jsem vpodstatě taky pořád v anonymitě ne? (nemluvím přímo o tobě, máš tady aspoň svoje fotky) ale je i spoustu blogerů, kteří na svůj blog svoje fotky nedají a jen tam píšou a o nich toho taky v podstatě moc nevíš, a je divný, že tyhle ,,anonymní" komentáře nikomu nevadí.

    ReplyDelete
  9. jenže už to neni zase tak "anonymní" jako když si o tom člověku nemůžeš přečíst nic, jasně, může to dopadnout stejně jako s Nik nebo se Sárou ale..
    nevim o tomhle tématu by se dalo celkem dlouho polemizovat, nemyslíš?
    a když už jsme u toho, co víc by jsi tu chtěla než moje fotky?:D

    ReplyDelete
  10. no jo, špatně si to pochopila s těma fotkama. myslela jsem to tak, že tady máš svoje fotky tak teda nejsi až TAK anonymní (lidi ví jak vypadáš atd.), ale je spoustu blogerek, které komentují a mají blogy, ale mají jen takové ty psací blogy, svoje fotky tam prostě nedávají, to je podle mě taky anonymita.

    takže pokud člověk z jakékoholiv důvodu nemá blog a nic si o něm nemůžeš přečíst, tak tě jeho názor nezajímá?

    ReplyDelete
  11. prosim ta kde kukavas the secret life of the american teenagers..lebo ja som to pozeravala uz ani neviem kde..ale tam to uz prestali pridavat a rada by som to dopozerala :)) a ehm este nie je nova seria gossip girl ze?

    ReplyDelete
  12. Anonymní: jo takhle. také jsem měla takový blog. a sice nevíš o koho jde, ale zase.. tohle se musí brát zase trochu jinak..
    je to anonymita, ale aspoň znáš autorčiny názory, pocity.. a vůbec, ty lidi tam toho kolikrát napíšou tolik!

    no nezajímá. to je blbý slovo. jen si ten komentář neberu k srdci protože nevím od koho je. co já vím v čem mě kritizuje a třeba to dělá stejně..

    ReplyDelete
  13. Radka: http://www.taxu.cz/the-secret-life-of-the/?strana=3 tady to sleduji já:)) zatím jsem asi u 9.dílu:))
    a další série Gossipek už je, bohužel když jsem si je chtěla pustit nešlo mi to spustit kvůli tomu že nemám stažený nějaký nevim co:D program asi, zkoušela jsem to stáhnout a stejně mi to nejde, tak já nevim kde je chyba:D

    ReplyDelete
  14. jinak Gossip Girl, staré i nejnovější díly si můžete i s titulkama stáhnout na ulozto.cz

    ReplyDelete
  15. drahá Nat, odepsala jsem ti u mě na koment ohledně Anne Frank, ale nevím, zda by sis to tam přečetla, takže ti to zkopíruji i sem:

    Natie: a viděla jsi film? Je to teda TV film, ale určitě ho někde najdeš. Viděla jsem ho nedávno na ČT a určitě stojí taky za shlédnutí :) Navíc jsou tam záběry přímo z Osvětimi, takže si to aspoň takhle nepřímo prohlédneš.

    ReplyDelete